کرد نیوز

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت کرد نیوز


سپاهان درب
وزیر خارجه آمریکا پیش‌شرط مذاکره با کره شمالی را اعلام کرد
واکنش شدید دفتر آیت الله مکارم شیرازی به یک جوسازی دروغ
حماس: صفحه جدیدی در روابط با ایران باز می کنیم

۲۸۰ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

نظام بانکی از فردا قرار است که پا به پای برنامه‌ بانک مرکزی، طرح ضربتی برای ارایه وام‌های ده میلیون تومانی به زوج‌های جوان را آغاز کند. اکنون بانکها در حالت آماده‌باش قرار دارند.

رزمایش روی نقشه ناهمتراز ولایت ۹۶ به صورت دو طرفه وکنترل شده با هدف ورزیده نمودن دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش درخصوص وظایف فرماندهی و ستاد در محیط عملیاتی ناهمتراز آغاز شد.

یک دانشجوی استرالیایی گونه جدیدی از خورشید ماهی را کشف کرده که ۱۳۰ سال از دانشمندان فرار می کرد!

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، در خصوص شرایط برگزاری حج آینده ابراز نگرانی کرد.

یک روزنامه آمریکایی می گوید برخلاف ادعای دادستان کل آمریکا مبنی بر عدم مذاکره با سفیر روسیه پیرامون ستاد انتخاباتی ترامپ، مدارک سرویس های جاسوسی آمریکا عکس این موضوع را اثبات می کنند.

شهر یزد به عنوان بیست و دومین اثر تاریخی ایران در فهرست یونسکو قرار گرفت این اولین باری است که یک شهر با تمام مشکلات و سختی هایش از ایران در این فهرست جای می گیرد.

سرپرست سابق دانشگاه گفت: رشته ای از واحد علوم تحقیقات حذف شده است که دارای ۱۷ استاد است و ۱۲ سال است که در این واحد تدریس می شود.

رئیس شورای سیاستگذاری کنگره بین المللی علوم انسانی اسلامی گفت: بدون بهره مندی از دستگاه کارآمد روش شناختی قادر به معماری بنای مرتفع علوم انسانی اسلامی نیستیم.

عضو هیات مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران از اتمام بررسی پرونده تخلفات فروش امضای لوله کشی گاز در واحدهای مسکونی استان تهران از سوی وزارت راه و شهرسازی خبر داد.

وزیر دفاع گفت: امروز ما قادریم با درک مشترکی که از تهدیدات وجود دارد و با تعریف درستی که از نیاز کشور داریم در کوتاه ترین زمان نیازهای نیروهای مسلح را برای دفاع تامین کنیم.

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/