کرد نیوز

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت کرد نیوز


سپاهان درب
وزیر خارجه آمریکا پیش‌شرط مذاکره با کره شمالی را اعلام کرد
واکنش شدید دفتر آیت الله مکارم شیرازی به یک جوسازی دروغ
حماس: صفحه جدیدی در روابط با ایران باز می کنیم
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه خبرداد:
ممنوعیت تردد اتباع بیگانه از مرز مهران/ مشمولان نظام وظیفه با گذاشتن وثیقه می توانند به کربلا سفر کنند
سرویس کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: مشمولان نظام وظیفه با وثیقه گذاشتن مبلغ 3 میلیون تومان می توانند جهت شرکت در مراسم اربعین به کربلا سفر کنند.

به گزارش خبرنگار کردپرس، سردار منوچهر امان اللهی در حاشیه برگزاری همایش سالیانه روسا و فرماندهان کلانتری و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه با عنوان " پلیس، بصیرت حسینی" که در مجتمع بعثت کرمانشاه برگزارشد، با بیان اینکه ماموریت های نیروی انتظامی مهم، متنوع و گسترده است، اظهار داشت: دغدغه فرماندهان و مسئولین انتظامی انجام وظایف و خدمت به مردم به بهترین وجه است.
وی به برگزاری همایش سالیانه روسا و فرماندهان کلانتری و پاسگاه های فرماندهی انتظامی استان کرمانشاه اشاره کرد و ادامه داد: این همایش سالیانه با حضور همه فرماندهان و مسئولین تا رده کلانتری ها برگزار می شود تا مروری بر آخرین ابلاغیه ها، مقرارت، تدابیر و اولویت های ماموریت ها در جهت ارتقای امنیت مردم باشد و مسائل و نکاتی گوشزد می شود تا بتوانند وظیفه خود را خوبی انجام دهند.
فرمانده انتظامی استان یکی از اهداف این همایش را با توجه به در پیش بودن اربعین حسینی، هماهنگی و اقدامات برای تسهیل در عبور و مرور، ایجاد امنیت و خدمت رسانی به زواری دانست که از سراسر کشور از استان کرمانشاه برای رفتن به مرز تردد می کند.
وی تاکید کرد: پلیس با سرلوحه قرار دادن خدمت خوب به مردم در انجام وظایف ماموریت خود کوشا و روزبه روز با همکاری مردم شرایط امنیتی استان را  ارتقاء دهد.
سردار امان اللهی شرایط امنیتی استان را در وضعیت مطلوبی اعلام کرد و اظهارداشت: تمام دستگاه های امنیتی و انتظامی استان در انجام وظایف خود کوشا هستند.
وی با اشاره به بکارگیری همه نیروها و امکانات برای برقراری امنیت و تسهیل تردد زوار در استان، تاکید کرد: برای پررنگ شدن حضور نیروهای انتظامی 230 نیروی کمکی را بکار خواهیم گرفت.
فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از ممنوعیت تردد اتباع بیگانه از مرز مهران خبرداد و اضافه کرد: اتباع بیگانه که قصد سفر به کربلا از طریق مرزهای کشورمان را دارند تنها می توانند از مرز خوزستان برای تردد استفاده کنند.
وی در پایان یادآورشد: مشمولان نظام وظیفه با وثیقه گذاشتن مبلغ 3 میلیون تومان می توانند جهت شرکت در مراسم اربعین به کربلا سفر کنند.


خرید بک لینک

منبع : http://kurdpress.com

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/