کرد نیوز

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت کرد نیوز


سپاهان درب
وزیر خارجه آمریکا پیش‌شرط مذاکره با کره شمالی را اعلام کرد
واکنش شدید دفتر آیت الله مکارم شیرازی به یک جوسازی دروغ
حماس: صفحه جدیدی در روابط با ایران باز می کنیم

واکنش تند ایزدی‌ها به تشکیل تیپ عربی توسط اقلیم کردستان
سرویس عراق و اقلیم کردستان – نیروهای مدافع ایزد خان ایزدی‌های استان نینوا در خصوص اقدام به‌ تشکیل تیپی از اعراب در وزارت پیشمرگ به‌تندی به‌ اقلیم کردستان و مسعود بارزانی هشدار دادند.
به‌ گزارش کردپرس، در بیانیه‌ نیروهای مدافع ایزد خان با اشاره‌ به‌ گزارش‌ها مبنی بر تشکیل تیپی از اعراب مناطق زومار، ربیعە، سنجار و مناطق اطراف به‌ فرمان بارزانی، اعلام‌شده‌: آن‌هایی که‌ قرار است در این تیپ جای گیرند همگی تحت فرمان داعش بوده‌ و در این گروه‌ تروریستی جایگاه‌ امیری را داشته‌اند و در آینده‌، جنایت‌های آنان علیه‌ کردها در اوت 2014 آشکار می‌گردد.
در این بیانیه‌ با اشاره‌ به‌ اینکه‌ ایزدی‌ها روابط تاریخی و مستحکمی با اکثر عشایر منطقه‌ دارند، تاکید شده‌ است که‌ بار دیگر اجازه‌ نمی دهند کسانی که‌ در اشغال شنگال با داعش همکاری کرده‌اند و ایزدی‌ها را تحویل این گروه‌ تروریستی داده‌اند به‌ منطقه‌ بازگردند.
نیروهای مدافع ایزد خان همچنین اعلام می‌کنند که‌ چندین سند و فایل ویدیویی و صوتی در اختیاردارند که‌ مشارکت بخشی از عشایر عرب مناطق مذکور در نسل‌کشی ایزدی‌ها را به‌ اثبات می رساند و در آینده‌ نام آن‌ها را برای افکار عمومی آشکار می‌کنند و این مستندات را تحویل دادگاه‌ می‌دهند.
این نیرو از اقدام خود به‌ تحویل دادن برخی از عوامل کشتار ایزدی‌ها که‌ همکار داعش بوده‌اند به‌ اقلیم کردستان خبر داده‌ و اعلام کرده‌ است که‌ افراد مذکور به‌جای اینکه‌ دادگاهی گردند، آزادشده‌ و راهی اروپا شده‌اند.

خرید بک لینک

منبع : http://kurdpress.com


بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/