کرد نیوز

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت کرد نیوز


سپاهان درب
وزیر خارجه آمریکا پیش‌شرط مذاکره با کره شمالی را اعلام کرد
واکنش شدید دفتر آیت الله مکارم شیرازی به یک جوسازی دروغ
حماس: صفحه جدیدی در روابط با ایران باز می کنیم
استاندار ایلام خبر داد :
آمادگی کامل در استان ایلام برای برگزاری آیین اربعین/ تردد زائران کشورهای آسیای میانه در مرز مهران آزاد است
سرویس ایلام- استاندار ایلام از آمادگی این استان برای استقبال از زائرین اربعین خبر داد و گفت: زیرساختهای لازم نیز در این استان برای برگزاری این آیین فراهم شده است.

به گزارش خبرگزاری کردپرس به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، محمدرضا مروارید در جلسه ستاد اربعین از آمادگی استان برای استقبال از زائرین اربعین خبر داد و گفت: باید تمام توان خود را برای پذیرایی از زائران به کار بگیریم.
وی در بخشی دیگر از اظهارات خود به موضوع پارکینگ های غیرمجاز در شهر مهران اشاره و ابراز داشت: مسؤلین مربوطه به منظور جلوگیری از بروز هرگونه بی نظمی، با پارکینگ های غیرمجاز برخورد نمایند.
آمادگی برای خدمت رسانی به زائران در شرایط نامساعد جوی
استاندار ایلام همچنین در این جلسه بیان داشت: طبق پیش بینی های هواشناسی در روزهای تردد زائرین بارندگی صورت خواهد گرفت، لذا مسؤلین خود را برای خدمات رسانی به زائرین در شرایط نامساعد جوی آماده نمایند.
رئیس ستاد اربعین استان ایلام به موضوع اسکان اضطراری زائرین اشاره و تأکید کرد که هلال احمر به میزان مورد نیاز پتو در اختیار هیأت امناء مساجد قرار دهد.
وی همچنین خواستار تشدید نظارت بر بازار استان ایلام به منظور جلوگیری از تخلفات صنفی شد.
برگشت همه زائران کشورهای خارجی از مرز مهران آزاد است
مروارید در خصوص تردد اتباع خارجی نیز گفت: اتباع تعدادی از کشورها از جمله کشورهای آسیای میانه مجازند که از مرز مهران تردد نماید و در برگشت نیز کلیه اتباع خارجی از طرف کشور عراق می توانند از مرز مهران به کشور وارد شوند. لذا بایستی تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود.
وی در خصوص مستندسازی اربعین در استان ایلام نیز گفت: گروه های مستندساز با دریافت مجوز از نهاد مربوطه اقدام به مستند سازی نمایند.
استاندار ایلام همچنین ابراز داشت: باتوجه به اینکه تعدادی از زائرین دریافت روادید را به استان ایلام موکول می کنند، لازم است آدرس مراکز صدور روادید در محل های مناسب اطلاع رسانی شود.
نیازمندی های فعالیت موکب ها در استان ایلام فراهم شده است
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری ایلام نیز در این نشست از تأمین نیازمندی های فعالیت موکب ها در سطح استان خبر داد.
حشمت الله عسگری ضمن اعلام تأمین نیازمندی های فعالیت ایستگاههای صلواتی اظهار داشت: تا زمان بازگشت کلیه زائرین از موکب ها پشتیبانی لازم صورت می پذیرد.
وی همچنین از تأمین نیازمندی های خودرویی ستاد اربعین استان خبر داد و ابراز داشت: برای کلیه خودروها و افرادی که لازم است به پایانه مهران تردد نمایند، کارت عبور صادر می شود.
رئیس کمیته پشتیبانی ستاد اربعین استان ایلام در خصوص نحوه سازماندهی موکب ها در شهرستان مهران نیز گفت: سعی نموده ایم به شکل هدفمند این موکب ها را سازماندهی کنیم و موکبهایی که از امکانات بیشتر و بهتری برخوردار هستند در نقاط پرتردد مستقر شوند.
 

خرید بک لینک


منبع : http://kurdpress.com

بخش نظرات براي پاسخ به سوالات و يا اظهار نظرات و حمايت هاي شما در مورد مطلب جاري است.
پس به همين دليل ازتون ممنون ميشيم که سوالات غيرمرتبط با اين مطلب را در انجمن هاي سايت مطرح کنيد . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نيز نظري براي اين مطلب ارسال نماييد:
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/